Ergonomický audit

Ergonomický audit administrativních pracovišť doplněný krátkou přednáškou o prevenci zdravotních rizik daného pracovního prostředí s ukázkami kompenzačních cvičení může být vhodnou náplní praktických firemních Health & Safety akcí.

Obsah ergonomického auditu

Rešerše legislativních požadavků

Posouzení pracoviště jako celku

  • Měření pracovního prostředí (teplota, vlhkost, hluk, intenzita osvětlení, koncentrace CO2)
  • Posouzení prostorových požadavků (počet pracovních míst, podlahová plocha, světlá výška, objemový prostor, komunikace)
  • Uspořádání pracovních míst a umístění pracovních zařízení
  • Barevné řešení

Posouzení pracovního místa

  • Posouzení prostorových požadavků na pracovní místo
  • Uspořádání pracovního místa
  • Světelné podmínky pracovního místa
  • Barevné řešení
  • Umístění, nastavení a ergonomická kvalita pracovních zařízení (stůl, židle, monitor, klávesnice, myš a jiné)
  • Uspořádání desky pracovního stolu, pracovní plochy monitoru a grafického nastavení monitoru
  • vHygiena pracovního místa

Posouzení režimu práce a pracovních návyků

Zpráva o auditu

  • Záznam provedených měření
  • Výpis neshod s legislativními požadavky a doporučení pro jejich odstranění
  • Ergonomické nedostatky a doporučení pro ergonomickou optimalizaci
  • Návrh optimálního ergonomického uspořádání (pracoviště jako celek, pracovní místo, deskapracovního stolu a pracovní plocha monitoru) vč. případného nákresu
  • Návrh optimálního režimu práce vč. doporučených kompenzačních cviků

Zaujali jsme Vás?

Kontaktujte nás, připravíme Vám nezávaznou nabídku.

Při poskytování našich služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.
Nastavení můžete kdykoliv změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
Rozumím