Pracovnělékařské služby (PLS)

Nastavte si pracovnělékařské služby podle svých vlastních požadavků. Výhodné spojení poradenství a dohledu PLS, BOZP a PO. Volitelné řešení lékařských prohlídek (PREVENT, registrující lékaři). Komfortní správa a organizace prohlídek aplikací MedBook.

Zajistíme pro vás

Specializujeme se na pracovnělékařské služby (PLS) v rozsahu zákonných požadavků. Nabízíme jedinečný komplexní servis vzájemně propojeného poradenství BOZP, PO a PLS na jedné lince, který představuje praktickou a efektivní péči o zdraví a bezpečí Vašich zaměstnanců s významnými úsporami nákladů, rychlým a pohodlným řešením potřeb na jednom místě. 

Smluvní spolupráci lze uzavřít na celý rozsah PLS (poradenství a dohled, šetření na pracovištích, lékařské prohlídky, školení první pomoci) nebo jen na plnění jednotlivých dílčích úkonů. Pro lékařské prohlídky zaměstnanců v Praze máme k dispozici vlastní komfortní ordinace přímo u metra vyhrazené pouze pro servis pracovnělékařských služeb a tedy bez čekání a bez akutně nemocných pacientů. 

 

 

Chci nabídku

Vyberete si službu, která Vám nejvíce vyhovuje

Máme pro vás k dispozici komfortní ordinace

V našich ordinacích poskytujeme pouze pracovnělékařské služby. U nás nečekáte ani se nenakazíte od akutně nemocných pacientů.

  • výborná dostupnost přímo u metra
  • komfortní a příjemné prostředí
  • moderní vybavení a rychlá diagnostika.
  • erudovaný a vstřícný personál
  • zdravotní doporučení na základě výsledků prohlídky
  • organizace prohlídek aplikací MEDBOOK

Výhody pracovnělékařksých služeb PREVENT

Odborné garance

Plnění legislativních požadavků BOZP, PO a PLS prostřednictvím odborně způsobilých osob, smluvní garance, pojištění odpovědnosti ve výši 20 mil. Kč. 

Jednoduchá řešení

Moderní technologie a efektivní postupy zajištění BOZP, PO a PLS. Online dokumentace, školení e-learningem, nonstop dostupné poradenství a HOT LINE.

Minimum starostí

Profesionálně vedená agenda a moderní technologie usnadňují práci personalistům, osobám odpovědným za BOZP, PO a PLS i samotným zaměstnancům.

Rychlost a komfort

Podpora BOZP, PO a PLS přístupná 24/7, vyspělé a uživatelsky přívětivé online aplikace, rychlá reakční doba a tým odborníků neustále k dispozici.

Reference

  • 5.000 zam.

    Čím více zaměstnanců, tím větší přínos online nástrojů (školení, reporty, záznamy apod.).

  • 500 zaměstnanců

    Standardizace, komunikace a přehledná agenda pro pobočkové sítě po celé ČR.

  • 25 zaměstnanců

    Nonstop online poradenství poskytuje jistoty a významně šetří práci personalistům.

  • 5 zaměstnanců

    Praktická řešení s minimální předepsanou agendou a jen nezbytnou administrativou.

Jak spolupráce funguje?

  1. Nabídka

    Předložte nám Vaše požadavky a rádi Vám navrhneme jejich optimální řešení.

  2. Smlouva

    Po odsouhlasení nabídky Vám předložíme návrh písemné smlouvy o spolupráci.

  3. Plnění

    Podpisem smlouvy získává zákazník poradenský servis PREVENT s příslušnými garancemi. 

Máte dotaz k nějaké službě nebo produktu?

Chcete nám sdělit váš názor či podnět? Potřebujete se poradit s výběrem vhodného řešení určité situace? Neváhejte se na nás obrátit, velice rádi vám pomůžeme.

Kontaktujte nás